Wednesday, August 25, 2010

Godnatt!

sitter här och fördriver tiden lite. för tidigt för att sova haha :P kollade nyss på fångarna på fortet. helt okej. inte superkul precis ;) har tänkt mycket de senaste dagarna. på allt möjligt typ. kanske därför jag har så skumma drömmar :P
bland alla tankar så har jag tänkt lite positivt om min framtid :D bra! tänker på vad jag vill göra med mitt liv liksom. och vad som är meningen med allt. blir så glad när jag får glada känslor inom mig. jag ser positivt på min framtid just nu. jag har tänkt på vad jag vill jobba med. barn vill jag jobba med! älskar dem så! när dom ler så ler dom rakt in i hjärtat. barn och bebisar <3
why do I love them so?

känns bra att vara lite positiv ibland! idag har vart en sådär bra dag. helt okej kan man säga. det känns helt okej just nu iallafall. är lite orolig bara, för en som står mig nära. men jag hoppas allt löser sig.

tänkte att jag säger godnatt till er nu! så hörs vi imorgon!

Puss! /TheHannah

No comments:

Post a Comment