Monday, August 30, 2010

Sitter här och tänker lite.


Det har vart en bra dag idag. Helt okej! Det känns bra just nu. I denna sekunden. Läskigt att skriva det, att det känns bra. Tänker att så fort jag skriver det så kommer hemska saker hända! Att allt kommer bli dåligt direkt! Konstigt? Kanske det! Ingen vidare bra inställning… men jag är modig nu så jag vågar skriva det!

DET KÄNNS BRA JUST NU. Om så bara för en sekund så är jag glad för det. För det kunde lika gärna vara dåligt. Varför ska jag oroa mig för allt som KANSKE kan gå dåligt, när jag kan MÅ BRA av allt som går bra?

Jag har tröttnat på att alltid vänta på att det dåliga ska ske. För det kvittar om jag är förberedd, det kommer ändå. Och det är så skönt att KUNNA njuta av något som är bra!
Det var allt för mig! God natt!
Puss!

1 comment:

  1. Vad bra att du kan njuta av livet även om det är korta stunder. Det är ju så att tar man ut sorg i förskott så kan få gå igenom den två gånger och då blir det bara jobbigt för en själv.
    Det är de korta ögonblicken som kan ge lyckokänsla och dem ska man ta vara på.
    Sköt om dig!
    Zita

    ReplyDelete