Saturday, September 4, 2010

Beware....


sitter här och är arg... arg så att jag bara vill skriva JÄVLA BÖGHORA!!! på alla som förtjänar det. hatar dom som är elaka. som ljuger och ljuger och ljuger. som fan inte bryr sej ett skit. som går och tror att dom är så jävla bra och att dom har så jävla rätt. som bara ser allt från sin synvinkel. som man inte kan göra nåt åt. för dom får folk på sin sida. som man vill slå tills dom får nåt vett i skallen.
En av dem vill jag mörda. för den förtjänar det. fast nu funkar det ju inte så.

den andra bara hatar jag just nu. men så kan det va. men varför i helvete måste jag drömma en jävla äcklig dröm då för. som gör att jag hatar. helvetes jävla äckel. ni ska inte lyssna så noga nu. jag behöver avreagera mig bara. känslan inom mej säger att jag vill ringa dit och skrika din jävla böghora jag ska skära av din kuk ditt jävla svin! som sagt ni borde inte lyssna så noga. och nu funkar det ju inte så. man kan inte alltid gå och göra saker som man känner för.

det är bara så att ibland vill man ha hämnd. hämnd ljuva hämnd. ja så att det blir lite mera rättvist liksom. men hat kan bränna upp en innifrån. så man får passa sej lite. så att man inte hatar för mycket. lite i taget får man släppa ut. så att det tar slut nångång. tills man inte bryr sej ett jävla skit. det känns så jävla bra då, när man inte längre bryr sej. då kan böghoran gå runt och vara en böghora bäst fan den vill. den betyder inte ett skit för mig. jag är så mycket mer värd än så. så varför fan skulle jag bry mej?

hm a nu känns det lite bättre ;)

No comments:

Post a Comment