Wednesday, September 1, 2010

så kan det gå när man känner efter! ;)


ska läsa lite nu. tills det är dags att sova. har varit en bra dag. fast jag har en konsitg känsla just nu. men det är nog bara för att det är kväll. det brukar kännas lite konstigt på kvällen. typ. som om att jag vill rymma runt hela jorden. eller festa hela natten. hoppa på ett tåg och åka varsomhelst. bort, bort och iväg! jag känner mig säker då. på ett tåg som åker långt bort. där ingen kan hitta mej. jag kan åka tåg hela natten då. jag känner mej säker då, för jag känner ingen där. och bara jag vet var jag är. och jag är på väg. det är skönt att vara på väg ibland. ensam på ett tåg med bara mej och ingen annan. och man behöver inte oroa sej för något förrän man är framme. sen hoppar man av på ett annat ställe där man aldrig vart innan, då har man inget ansvar och då kan man gömma sej och göra vad man vill. för eftersom man inte bor där kan man ju bara dra igen när man känner att det passar! aja så kan det kännas ibland! ;)

Imorgon är en ny dag och då är jag BETTER, FASTER, STRONGER!
Godnatt!

No comments:

Post a Comment